De behoeften van uw medewerkers en klanten veranderen voortdurend. Profiteer van de voordelen van digitalisering om u volledig te concentreren op uw adviesrol.
Tools voor digitalisering en het samenvoegen van documenten zijn ontworpen om uw efficiëntie te maximaliseren. Verminder repetitieve taken zoals het verzamelen van documenten en het invoeren van informatie. Met een gecentraliseerd overzicht van dossiers, beveiligde toegang tot gegevens en geautomatiseerde administratieve taken wordt het beheer van het kantoor geoptimaliseerd, waardoor de productiviteit en klanttevredenheid toenemen.
De dagelijks gegenereerde gegevens zijn van onschatbare waarde. Hun slimme exploitatie met visualisatietools zorgt voor een efficiënt beheer van het notariskantoor.
Met beslissingsondersteunende tools kunt u de kantoorgegevens wendbaar gebruiken.
Interne zichtbaarheid vereenvoudigt de boekhoudprocessen. Door gegevens efficiënt te gebruiken, kunnen medewerkers gemakkelijk communiceren met accountants en financiële stromen digitaliseren.
De synchronisatie van uitwisselingen vereenvoudigt boekhoudkundige bewegingen en zorgt voor optimale controle over de stromen. De verbindingen tussen akten en boekhoudkundige posten worden zo versterkt.
De verspreiding van thuiswerken heeft nieuwe behoeften gecreëerd. Veilige toegang tot al uw gegevens, altijd en overal, is nu essentieel voor kantoren.
Of u nu onderweg bent of op kantoor, het is cruciaal om snel te kunnen samenwerken en uw dossiers te raadplegen.
Maakt u deel uit van een groep kantoren? Profiteer van de bundeling van middelen om de verbinding en activiteit tussen de teams te verbeteren. Multi-kantooroplossingen vergemakkelijken de toegang tot alle informatie van de groep. Raadpleeg, wijzig dossiers en volg uw boekhouding onmiddellijk.